fredag 12 december 2008

Spännande post!

Av någon konstig anledning tycker jag att det är spännande varje gång posten kommer. Om jag är hemma brukar jag skynda mig ut.
Varför det kan man fråga sig? Eftersom det oftast är räkningar eller tråkig reklam som kommer.
Antar att det är något som hänger kvar från min barndom, min pappa är nämligen likadan. När han ringde hem brukade han alltid fråga om jag hade tagit in posten samt så fick jag alltid läsa upp vad som kommit, och sen var han nöjd med det.
Men ibland händer det att det ligger en överraskning i brevlådan och idag var ett sådant tillfälle, i vår brevlådan låg 2 stora kuvert till mig med följande innehåll...
Massor av härliga tidningar samt en julklapp som innehöll 10 st nummer av Plaza Interiör samt 5 st DVD-filmer. Tack Tove! Bättre än så här kan det inte bli!

Inga kommentarer: