torsdag 15 januari 2009

Klippta drömmar

2 nätter i rad har jag drömt att jag har varit hos frisören. Detta måste vara ett tecken på att jag ser riktigt risig ut i min kalufs, och i morse var det nog värre än någonsin.
Kan även vara drömmarna som påverkat det hela.
När klockan var nio slängde jag mig på telefonen och skulle boka tid, dessvärre gick det inte så bra. Min frisör har blivit sjukskriven, katastrof! Tydligen blir hon borta en månad till, och så länge står jag inte ut. Fick ta en tid hos hennes kollega, som för övrigt skulle klippa min frisör idag... måste väl ändå var ett tecken att hon är rätt bra eftersom min frisör klipper sig hos henne. Samt så skulle hon stämma av med min frisör och lovade att det skulle bli bra.
Det finns inget värre än att klippa sig hos någon annan, nu är det bara att hålla tummarna för att hon håller det hon lovade!

Inga kommentarer: