fredag 20 mars 2009

Helomvändning

Igår hade jag en alldeles underbar dag i gott sällskap. Lunchade på stan, vårshoppade och tog en promenad till söder som avslutades med förfriskningar på Ljunggrens, en bra dag helt enkelt. Trodde dock det var varmare än det egentlgen var, och uppenbarligen hade jag alldeles för lite kläder på mig...
Vaknade i morse med feber och bihåleinflamation, mindre kul. Har proppat i mig alvedon, treo, sinova och C-vitaminer. Borde ligga nerbäddad i sängen, men det går inte för sig när man är ensam hemma med en superaktiv Ebbe. Turligt nog kommer mina föräldrar över snart så att jag kan gå och lägga mig, vila är nog det enda som hjälper. Vill bli frisk NU.

Så här ont har jag!

1 kommentar:

Tove Kungsholmen sa...

Nej vad trist. :( Hoppas du kryar på dig fort! Kram