fredag 27 mars 2009

Nu bär det av

Så, nu är allt packat och väskan är stängd, men det var precis att den gick igen. Som vanligt har jag säkert tagit med mig på tok för mycket kläder, och fel kläder befarar jag. Såg på vädret att det skulle börja bra med 18 grader och sol, och sedan förvandlas till 11 grader och regn! Då kommer nog klänningarna inte till sin rätt. Men vi får hoppas på det bästa, och hur som helst kommer jag få umgås med min bästis och hennes familj, så vädret spelar mindre roll (nästan).
Ser framemot premiärflygningen för Ebbe, ska bli spännande och se om han är en globetrotter eller ej?!
Men en sak är säkert, han kommer garanterat sakna och längta efter världens bästa pappa och det kommer nog jag med. Det blev några tårar imorse när vi sa hejdå till varandra...Big Love!

Inga kommentarer: