lördag 14 mars 2009

Spännande telefonsamtal

Våran bil är ute till försäljning på Blocket. Detta var ett utav gårdagens spännande samtal:
-Johanna
-Hej bilen blocket?!.
-Ursäkta?
-Bilen blocket kvar?
-Ja, du undrar om bilen fortfarande är kvar? Ja, det är den.
-Jag kommer titta nu.
-Nej, tyvärr det går inte, bilen är ej hemma, min sambo har den.
-Ok, imorgon? Tid?
- Ja, du kan komma imorgon förmiddag, eftersom vi ska iväg lite senare.
-Jag komma 11.
-Nej, det går bra om du kommer kl 10.
-Ok, jag kommer kl 10, 11, 12.
-Nej, du får komma kl. 10.
-Ok, jag kommer halv 11, 11.
-Nej! kl 10.
-Ok, jag kommer imorgon.

Och så la han på luren. Hör och häpna ringde han imorse och kom kl 10, fantastiskt!
(Dessvärre är bilen fortfarande i vår ägodel) bara att invänta nästa spännande samtal ;-)

Inga kommentarer: