onsdag 8 april 2009

Uppdatering

Oj, vad länge sedan sist. Har dåligt samvete, men bloggsemestern har sina förklaringar. Hur som helst kommer här en liten uppdatering på vad som hänt.
Semestern på Mallorca var fantastisk. Ok, det ösregnade varje dag men det gjorde faktiskt inte så mycket, förutom att jag inte fick använda mina klänningar och highheels som jag hade glatt packat ner i resväskan, hmmm.
2 mammor, 3 barn och en superpapi förståss, jag säger bara oh my god! Vilken logistik... Som vi har packat in, packat ur bilen, bytt blöjor, serverat mat, nattat och allt annat som hör till. Hur fasen bär ensamstående morsor sig åt med 3 barn?!
Vi hade ett intensivt program som bestod av långpromenader, sångstund, babymasage, manikyr och pedikyr, shopping, lyxluncher, middagar, hushållssysslor, parklek samt ett fasans surplande av cava så klart!. Om ni vill ha lite fler detaljer får ni gärna kika in hos frugan min som har en något mer uppdaterad blogg från min och Ebbes semestervecka i Palma.
Längtar redan tillbaka.

Inga kommentarer: