fredag 1 maj 2009

Avslutning med morsorna

Igår hade vi avslutning med vår mammagrupp. Tiden går så fasans fort, det känns som det var nyss vi träffades och kidsen var 3 månader, nu har ytterligare tre månader gått och de flesta har hunnit bli över halvåret. Från början var jag väldigt skeptisk till denna konstellation, men ganska snabbt fann jag flera morsor som jag verkligen kunde tänka mig att fördriva de ensamma dagarna med, och det är jag evigt glad för. Hur tusan skulle man annars fått dagarna att gå när alla andra jobbar?
Vi har verkligen trivts med varandra och jag är helt säker på att Ebbe kan intyga detsamma. Sist lekte han så mycket så att han däckadde innan vi ens hann ut till vagnen. Att fått vara med och se allas personligheter växa fram är en upplevelse som jag aldrig kommer glömma, så häftigt!

Inga kommentarer: