lördag 23 maj 2009

Bristande kvalité

Redan efter 6 månader har vår vagn börjat rosta, samt så har handtagsfästena slutat fungera. Hade vägarna förbi butiken och passade på och reklamera vagnen. För att förstärka hur illa det är mailade jag över några foton. Ska bli spännande och se vad dem kommer erbjuda oss...
Är inte alls nöjd med kvalitén, tycker den borde behålla betydligt längre än så här med tanke på hur många tusenlapppar den kostade. Kommer inte ge mig förrän jag är nöjd med kompensationen!

Här kommer beviset...

2 kommentarer:

Tove Kungsholmen sa...

Good luck... Minns du hur det gick för mig? Jag hotade visuellt med att gå till pressen (satte en kompis på Expressen som kopia på klagomailet till Bugaboo) och vips så fick jag nya hjul. Ni har å andra sidan ff garanti så det bör funka ju. För oss hade garantin gått ut en mån tidigare.

Håller tummarna men konstaterar att det inte är nån höjdarmetall i de där vagnarna. Det där med handtagsfästena är dock ett vanligt problem med de nya chassina, tror att ca varannan vagn har det felet. Enda positiva med vårt gamla chassi, det där kan inte hända. Kan faktiskt vara faligt i vissa lägen.

Ang tisdag: jag ska visst springa Vårruset på kvällen men jag och Lovisa kommer på dan. Kalle kan inte alls tyvärr.

Kram!

Tove Kungsholmen sa...

Ja, och det där med Vårruset hade jag nog redan skrivit va?

Dags att sussa!