tisdag 9 juni 2009

MiniSats premiär

Var nyss på ett Sats babypass, där alla bebisar är välkomna. Kravet är att dem inte har börjat krypa. Eftersom Ebbe tar sig runt på egen hand kändes det lite riskabelt, så vi passade på och upptäcka en ny grej. På den anläggningen jag tränar finns MiniSats som erbjuder barnpassning under tiden man tränar.
Idag var det premiär och Ebbe verkade helnöjd när jag lämnade honom. Ett helt rum fyllt med leksaker och barn, spännande!
Efter 40 min kom ena tjejen bärandes på Ebbe, då tyckte han inte att det var kul längre. Istället fick han vara med och köra styrkedelen tillsammans med mig.
Förstod att han var övertrött eftersom vi kom i ofas i morse. Han hann endast få 5 min av sin förmiddagssömn innan träningen (dåligt samvete)...
På vägen ut däckade han i min famn och nu sover han som skönast. Det är hårt och träna!
Nästa gång ger vi MiniSats en ny chans och ser till att vi är ordentligt utvilade.

Inga kommentarer: