söndag 25 oktober 2009

Förvirrad 29-åring. Hjälp!

Jag har haft mitt SEB kort i 2 år.
Jag har endast ett kort som jag använder.
Jag använder kortet väldigt flitigt, alldeles för mycket ibland.
Och vad har hänt?
Jo, jag har glömt bort min kod. Detta inträffade i torsdags när Andreas skulle tanka bilen. Jag gav mitt kort och skulle säga min kod, men fick inte fram något. Till slut chansade jag och det var fel. Efter det har jag testat olika kombinationer med siffrorna som koden innehåller, men inget funkar. Jag har tänkt om och om igen men kan inte komma på koden. Snacka om blackout!
Beklagade mig till Andreas om att jag måste göra ett besök på banken imorgon, varpå han svarar; det är nog snarare sjukhuset du bör uppsöka.
Uppenbarligen är det inte bara jag själv som är orolig för mitt sinnestillstånd.
HJÄLP!

Inga kommentarer: