lördag 7 november 2009

Överdos!

Börjar tro att jag har fått en överdos av Läkerol. Här hemma har vi en hel påse med prover på Läkerol nyheter. I onsdgas kastade jag ner två förpackningar i väskan på väg till jobbet. Kände mig inte helt hundra i halsen och tyckte det var ett bra sätt att lindra strävheten i strupen.
Fram till lunch hade jag säkert fått i mig en halv förpackning av den nya Läkerol lakrits som ser ut som Fishermans Friend. Kände redan då att den starka smaken hade tagit död på mina baciller och tagit över alla andra smaker. Fiskgrytan smakde lakrits, inte så sexigt.
Dan därpå vaknade jag med lakritssmak i munnen och ju längre torsdagen gick desto bittrare blev eftersmaken på allt vad jag åt. Fredagen nådde jag piken. Fy fan vad bittert. Allt smakade bittert. Kaffet, thaigrytan, riset, bullen, sushin och vinet. Till slut fick jag panik och tokborstade tänderna och sköljde med munnskölj 5 gånger. Och idag har det blivit bättre även fast det genomsyrar en liten bitterhet. Funderar på och skriva till Läkerol och berätta min bittra upplevelse. Detta kan inte vara normalt!
Kommer hädanefter undivka Läkerol Extreme strong licorice!

Inga kommentarer: