fredag 4 december 2009

Julfester

Vad händer med folk som går på julfest? Börjar allvarligt fundera på om snapsen innehåller fulsprit? Igår var jag på en 80 tals show i Globen. Jag var inte där på någon julfest utan blev bjuden på showen i ett annat syfte. Jag tog bilen med mig, satt på läktaren och var nykter. Vi gled in när alla andra 2000 personerna hade ätit middagen klart. Och hade en klar överblick från våra platser. Showen inleddes med Johnny Logan och Taylor Dayne, efter det entrades scenen av fru(Suzzie) Tapper, fröken(Jessica) Andersson och Mr(Tommy) Nilsson. Kvällen avslutadees med ett svenskt 80-tals meddley. Publiken tappade alla sina hämningar och gick helt bananas. Det hånglades, åmades, dansades på alla ledder och kanter. Jag var i chock!
Och funderar allvarligt på att hoppa över snapsen på min egen julfest.

Inga kommentarer: