söndag 3 januari 2010

G´day Australia!

NU är allt färdigpackat och jag sitter och klurar på om det är värt att sova två timmar innan vi måste åka ut till ARN. Alternativt ta mig en espresso och hålla mig vaken. Det enda som känns lite oroväckande är att Ebbe sover på som vanligt och kommer definitivt vara pigg kl 8 imorgon, lagom tills jag stupar. Tur att vi är två som delar på ansvaret.
Resfebern pirrar lite skönt i kroppen och jag kan knappt fatta att vi påbörjar vår långa resa om 2 timmar.
Vi ses på andra sidan jorden. Sköt om er!

2 kommentarer:

Tove Kungsholmen sa...

Stort tack för senast och ha en toppenresa, kommer sakna er! Nu är det jag som är dålig i magen, mycket dålig.

PUSS & KRAM

Tuva-Li sa...

Åh vad kul! Hoppas att ni får det super bra! Hälsa Ebbe att jag saknar honom!

Puss Tuva-Li