onsdag 6 januari 2010

Ofärglömligt gott

Vi kämpar mot tröttheten och försöker få rätsida på dygnsrytmen. Alla börjar vänja sig förutom Ebbe som vaknar kl 3 på natten och tror att det är morgon. Inte så kul!
Idag har han varit vaken nästan hela dan och förhoppningsvis börjar han förstå att det är andra tider som gäller här i landet.
Igår avnöjt vi en fantastisk brasilisansk middag på en fancy restaurang i Circular Quay. Bland det godaste jag har ätit, druckit och upplevt servicemässigt.
Imorgon väntar världens coolaste upplevelse som vi fick i julklapp! Vi ses då.

Hela familjen på Wild Fire . Hade inte kryssningsfartyget lagt till precis utanför fönstret, hade vi haft en perfekt vy över Operahuset.

1 kommentar:

Fashionable Mama sa...

Hej,

För att få lite mer 'interaction här i blogosfären tänkte ge dig en uppgift!

Jag har bloggat om mina 5 bästa minnen från 2009 och jag skulle vilja att du gör det samma!

Jag har valt ut 5 bloggar som jag läser och gett dem alla (inklusive dig) denna uppgift.

Om du vill göra detta, sätt in en länk till min blogg överst i inlägget, skriv om din 5 bästa minnen och sen utnämner du vilka fem bloggare du vill ska göra det samma.

Sen får du kontakta dem, som jag kontaktar dig nu.

Här är mina minnen ...

http://fashionablemama.blogspot.com/2010/01/top-five-memories-from-2009.html


Vänligen
Fashionable Mama