söndag 29 augusti 2010

Vinterhysteri!

Vad av denna hysteri?
Stockholmarna tror verkligen att sommaren är över och vintern är här.
Hålla! Det ÄR fortfarande augusti.
Var och varannan som jag har mött denna helg bär vinterstövlar eller boots. Skobutikerna är totalt överbelamrade av köpsugna och spendervänliga vinterskoköparkunder! Inte undra på att allt är urplockat i början av september?!


Ok, jag erkänner. Jag har också köpt ett par höstboots. Kunde inte motstå priet. Nätshopping när den är som bäst.
Men jag lovar och vänta några veckor till innan de invigs.

3 kommentarer:

Tove Kungsholmen sa...

Fina! Varifrån?

Och du, det var ju Lovisa på bilden hos mig! :D

Johanna sa...

Tack.
Vågar knappt säga det.. ellos!!!
Sjukt billiga, typ 800 oh halva priset.
Åh nej vad pinsamt, tror jag lider av sömnbrist. Inte all bestick i lådan liksom, hmmm!

Tove Kungsholmen sa...

Coolt! Och lite pinsamt...

Ingen fara, sånt händer oss alla!