torsdag 14 oktober 2010

TreNoll KRIS

Här kommer några tydliga tecken som stärker min självkänsla om att jag befinner mig i en kris. Så kallad 30 års kris.
  • Jag har anmält mig till tjejvasan och kommer att genomföra tjejklassikern 2011.
  • Jag har drabbats av lätt övervikt och befinner mig ständigt i en icketvälgörande bantningsfas. Har snart testat alla metoder.
  • I morse upptäckte jag ytterligare några ögonrynkor.
  • Längtar tills jag går i pension (bara 35 år kvar)!
  • Vill flytta in till stan.
  • Är ständigt trött
  • Blir bakis av ett glas vin
  • Ska gå på Ladies Night imorgon
  • Är bjuden på en kundfest på lördag som har tema glitter & glamour...

Håller ni med?

1 kommentar:

Tove Kungsholmen sa...

Japp, ingen tvekan! Men det är inte så farligt här på andra sidan faktiskt.