onsdag 18 februari 2009

Mitt stora projekt

När jag tittar ut bländas jag av de fantastiska värmande solstrålarna. Ett tecken på att våren äntligen är på ingång. Detta gör mig även påmind om vår fantastiska trädgård som måste tas tag i.
När vi blev med hus fick vi en underbar trädgård på köpet, eftersom vi flyttade in under sensommaren var all växtlighet i full blommning och vi behövde bara njuta av egenodlade vindruvor, körsbärstomater, gurkor och mycket annat gott. Men det var då. Nu ligger det stora ansvaret i våra händer. Känns väldigt stort och utmanande, speciellt för mig som är uppvuxen i norrland var det knappt finns någon växtlighet alls... Jag är verkligen urusel!
Detta kommer vara mitt största projekt under de närmsta månaderna, oh my god! Tur att jag är hemmafru, och har all tid i världen ;-)
Som start på mitt stora projekt får jag börja med ett besök här, inspiration, inspiration, inspiration!
Foto: En liten del av vår trädgård. (Tur att vi har fotat flitigt så att vi vet hur det egentligen ska se ut)...

Inga kommentarer: