torsdag 9 april 2009

Diet?!

Inte nog med att Ebbe är sjuk... I måndags kväll började jag må daåligt, antagligen efter alla kalorier som jag hade stoppat i min kropp. På natten började jag kräkas, fick inte ens behålla vatten... Dan därpå kände jag mig lite bättre så jag pallade iväg till jobbet på ett möte. På eftermiddagen kom det tillbaka, försökte äta kycklingsallad men det gillande inte min kropp. På kvällen försökte jag med Provivas nyponsoppa, det gick bra trodde jag tills jag skulle gå och lägga mig... Jaha, då kom även det upp.
Nu mår jag bättre igen, men har ingen vidare matlust. Ibland reagerar min kropp så här om jag äter för mycket kalorier, precis som min mormor, hon reagerar exakt likadant.
Sen i måndags har jag ätit; en smörgås, en varmkorv, lite yoghurt och nyponsoppa. Snacka om diet lagom till påsk ;-)
Och en sak är säker... jag kommer aldrig mer trycka i mig 1 wienerbröd och 4 kanelgifflar under en och samma kväll (tror nämligen att det var boven i det hela)...

Inga kommentarer: