onsdag 20 maj 2009

Läskigt möte?

Åh nej! Har länge letat efter en grej som jag behöver få tag på. Nu har jag äntligen hittat den på blocket. Mailade annonsören och sa att jag är intresserad av att köpa den. Sedan fick jag för mig att jag skulle kolla upp honom för att få någon slags bild om han är seriös?! Efter lite googlande fick jag fram en bild på snubben, och gissa om jag blev rädd. Han ser ut som värsta psykopaten...

Vad gör jag nu?

*Ska jag möta honom tots det?
*Vilket ställe är säkert? (Han skrev att han gärna ses i innerstan).
*Eftersom A jobbar måste jag möta honom ensam, inte bra.
*Dessutom har han mitt nummer...

En positiv sak som jag fick fram, är att hans pappa jobbar på en begravningsbyrå och han har gjort deras hemsida. Det känns väl lite halvseriöst i alla fall.
Jag vet att det är fel att dra slutsatser på grund av ens utseende.
Det är nog snarare jag som är lite vrickad som googlade på honom...

Inga kommentarer: