söndag 6 september 2009

Ända in på morgontimmarna

Igår hade jag en fantastisk kväll med några härliga tjejer. Dessvärre blir det allt för sällan så det gäller att nyttja varje minut till max.
Vi åt en fancy middag på The Story Hotel. Otroligt skönt ställe, maten var väldigt fräsch och god. Vimlade vidare till East och Ambassadeur, där vi fortsatte ända fram till stängning.
När jag väl satte mig i taxin sparkade jag av mig klackarna och kände hur det värkte i fötterna efter allt dansande.
Känns skönt och vakna dagen efter med dansträningsvärk. Säger en hel del om min vältränade kropp...
Idag har det varit en seg dag. Alkoholintaget och endast fyra timmars sömna satte sina spår.
Jag är helt slut.
Fantan är helt slut och vindruvorna är helt slut. (För övrigt en bra dagen efter kombo).

Känns skönt och veta att sängen gärna tar emot mig med öpnna armar.
God natt!

Inga kommentarer: