söndag 13 september 2009

Jag hänger inte med...

Shit, vad fort dagarna går när man jobbar. Har varit i Göteborg nästan hela veckan.
Det har varit en intensiv vecka med långa dagar. Jag och tre kollegor har varit nere på Eventdagarna och ställt ut.
Självgoda som vi är, hade vi bestämt oss för att rigga vår lilla monter alldeles själva. Och då snackar vi inte broschyrer, nej nej. Vi snackar en belyst discokula. Kan inte beskriva synen när jag och min kollega klättrar på stegar och försöker rigga discokulan. Efter en stund kommer vår samarbestpartner förbi och erbjuder sin hjälp... och det blev vår räddning!
Göteborg bjöd på fantastiska dagar med mycket jobb, nöje och trevliga middagar.
En utav kvällarna avnjöt vi en 6-rätters middag på underbara Basement, vilken smakupplevelse.
Väl hemma hade jag lyckats dra på mig en förkylning som slagit ut rösten. Jobbigt läge, gillar inte och vara tyst.

Inga kommentarer: